Zamówienia

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia do z reguły 1-3 dni robocze.

Jak mogę sprawdzić status realizacji Zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić w historii zamówień (dla zalogowanych użytkowników) lub na stronie Status zamówienia

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Niestety nie ma możliwości wycofania zamówienia.  Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. O rezygnacji można poinformować nas przez formularz kontaktowy – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana. 

Płatności

GDzie znajdę Dane do Przelewu?

Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line lub za pobraniem. 

Czy Płatności można dokonywać w innej walucie?

Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach. 

Jakie są Sposoby płatności za zamówienie?

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line za pośrednictwem serwisu Przelewy24.